Feeds:
Entradas
Comentarios

Archive for 2/01/13

Treball en equip

Al grup CLIJ2 el treball en equip ha estat per a mi tota una experiència especial i gratificant. No només ens hem consolidat com a grup sinò que a aquesta darrera PAC, la final del projecte, ens hem agilitzat i hem treballat molt millor que a les anteriors (o almenys eixa es la meva sensació).  Hem guanyat en intensitat i en eficàcia, clar està que ha sigut dificultós de vegades. Per exemple, no sé la quantitat de vegades que he preguntat a les meves companyes com funcionaven algunes coses de la wiki, com per exemple posar índex a la wiki, uniformitzar cadascuna de les parts de la wiki… en fi, que ha estat complex sobre tot donar uniformitat a un projecte tan ampli i ambiciós. Però al CLIJ2 està la Laia, una maga de la uniformitat i la gestió, i la Carme que ens encisa amb la navegabilitat de la wiki.

nuvol_etiquetes

La asincronia va ser un dels problemes que em va dur de cap, sobre tot a l’hora de prendre decisions. No obstant això, ara que estem acabant crec que no el portàvem tan malament.  Pel que fa a les propostes de millora crec que seria més eficaç a l’hora de fer els grups saber el nivell d’informàtica així com l’horari de treball o disponibilitat de connexió. Pot ser així la asincronia es podria corregir. (Però parlaré d’aquest tema a la meva pròxima entrada)

Per a concloure si fa unes entrades Fina parlava de formiguetes crec que ara és quan com a formiguetes hem construït un treball del qual estic força satisfeta. Per mi, al meu primer quadrimestre a la UOC ha estat una experiència personal foça gratificant treballar amb les meves companyes en línea.

Read Full Post »

trobadors1213

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

@Avenç

Diari de treball en equip. Competències TIC a Llengua i Literatura Catalanes. UOC