Feeds:
Entradas
Comentarios

Archive for 4/01/13

Si bé pel que fa al treball en equip he gaudit molt amb aquesta assignatura,  no he tingut la mateixa experiència amb la gestió del projecte a la part final del treball. Personalment he patit considerablement amb la disponibilitat de xarxa i la connectivitat  ha arribat a ofegar-me. Crec que per una bona gestió de projectes la clau és una organització flexible i una planificació que  tingui més dies de marge per a modificacions. La meva odissea per  tenir xarxa a aquestes festes  m’ha deixat una negativa sensació ja que sembla que no he estat present colze a colze amb la resta i crec que pot deixar a les meves companyes la sensació de que no he estat a l’altura de les circumstàncies.

Però aspectes negatius apart considere que vam distribuir al començament del projecte  bé les responsabilitats i que ha estat un resultat força positiu. Per exemple la navegabilitat  i l’homogeneïtzació haurien estat per a mi tasques molt difícils i m’ha encisat la facilitat amb què les meves companyes els han abordat.  De fet cada vegada que veig la wiki em sembla mentida i la mateixa vegada em motiva, haver pogut arribar a desenvolupar un projecte tan complex i que ha madurat tant durant la nostra trajectòria a l´ assignatura.

Finalment m’agradaria incidir al valor que han tingut a aquest projecte les meves companyes altruistes virtuals amb les quals he pogut aprendre i gaudir dia rere dia
Wire 6AWg

Read Full Post »

trobadors1213

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

@Avenç

Diari de treball en equip. Competències TIC a Llengua i Literatura Catalanes. UOC