Feeds:
Entradas
Comentarios

Archive for 7/01/13

Si bé en la primera part del projecte la utilització del Zotero ens va dur una mica/bastant de cap, en aquesta darrera fase la tecnologia necessària per dur a terme el blog i la wiki és molt més agraïda: la plasmació del treball en un resultat concret fa que et miris les coses d’una altra manera i tu mateixa et vagis animant a provar coses noves. En aquest punt, és bàsic i molt important arriscar-se, provar totes les possibilitats que t’ofereix cada eina. Aixó si, sempre protegint i assegurant el treball ja fet per tal de no malmetre les coses tancades. En aquest terreny, com en algun altre que no cal esmentar aquí, crec que jo me n’he endut la palma: fent investigacions per mirar de posar-me a l’alçada tecnològica de les meves companyes, he fet desaparèixer per art de màgia (negra) més d’una entrada que encara no havia pogut desar. És descoratjador, però t’ensenya els teus límits i et posa davant les teves limitacions. L’home (dona en aquest cas!) enfrontat a la màquina, i qui guanya? Ara m’agradaria dir que jo, però no sé si tothom pensarà el mateix. Sigui quina sigui la resposta, el que tinc clar (i ja hi podeu pujar de peus) és que he après coses que fa quatre mesos ni em plantejava, ni sabia que existien, i algunes han estat dificultoses, altres agradables, però sempre interessants: widgets, links, feedbacks, blogrolls, etc. ja formen part del meu dia a dia, i encara que no domini tots els termes ni les seves utilitats, ja sóc al cap del carrer per entrar-hi a fons. Ja puc proclamar als quatre vents que no sóc una analfabeta digital.

Aurora-Borealis

Read Full Post »

trobadors1213

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

@Avenç

Diari de treball en equip. Competències TIC a Llengua i Literatura Catalanes. UOC