Feeds:
Entradas
Comentarios

Archive for 13/01/13

Per mi no només ha estat un plaer treballar amb vosaltres, ha estat una sort: m’heu ensenyat moltes coses. He après que ets pots refiar de gent que estan, físicament, lluny de tu; que no cal ser una “joveneta” per tenir empenta i ganes d’aprendre coses noves; que encara que hi hagin desavinences es poden superar i reconvertir-les en un nou impuls. A banda de companyes de treball, també heu estat companyes de vida durant una colla de mesos, heu format part del meu dia a dia i us heu interessat per mi i per les meves coses. Tot i que ara necessito una mica de descans de tanta connexió diària a internet, em ve molt de gust  mantenir el contacte amb vosaltres i no perdre’us la pista, i per suposat, si mai en tenim l’ocasió, trobar-nos, ja sigui a Granada, a Múrcia o bé on puguem. Em teniu per sempre a la vostra disposició. Molts petons.

tulipanes

Read Full Post »

trobadors1213

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

@Avenç

Diari de treball en equip. Competències TIC a Llengua i Literatura Catalanes. UOC