Feeds:
Entradas
Comentarios

Archive for 14/01/13

Em deixo endur uns mesos enrere ; al principi d’aquesta aventura, però ara,  és el nostre comiat el que llegeixo amb els ulls inquiets i juganers d’un infant. Potser no tinc tan encuriosida la mirada i  us puc ben dir que al llarg d’aquesta  assignatura  he adquirit saviesa i serenitat i el millor de tot trempera deliciosa  que m’empeny amb optimisme “grau enllà”.

M’acomiado de vosaltres, companyes de grup amb molt d’agraïment per ajudar-me tant…a rebre i compartir coneixements, per  la vostra paciència i  alegria permanent; el vostre saber estar fins i tot ens els moments dissonants. M’heu ensenyat molt. He estat tota la vida una solitària empedreïda, treballadora, això sí, però mai fins ara hagués pensat que podria funcionar amb un grup. Heu estat vosaltres, noies, formiguetes, que heu tret de mi el millor que tinc. Em costa  dir-vos adéu per sempre, però com el temps  no existeix tinc  l’esperança de retrobar-vos prest. Com dues de vosaltres heu dit al comiat, podem quedar en qualsevol lloc i si és de nit…sortirà el sol!!!

 

Read Full Post »

trobadors1213

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

@Avenç

Diari de treball en equip. Competències TIC a Llengua i Literatura Catalanes. UOC